Regulamin obiektu

Regulamin dotyczy firm Happy Apart oraz Happy Estate sp. z o.o.

Regulamin precyzuje zasady, które obowiązują w przypadku rezerwacji i wynajmu apartamentów dostępnych w naszej firmie przez podmioty pośredniczące lub bezpośrednio w naszej firmie, telefonicznie, mailowo a także na stronie happyapart.pl. Klient, który rezerwuje apartament, jednocześnie akceptuje i zobowiązuje się przestrzegać niniejszy regulamin, który staje się integralną częścią umowy najmu apartamentu. W momencie zatwierdzenia rezerwacji formalnie zostaje zawarta umowa wynajmu między happyapart.pl a klientem, z uwzględnieniem ustalonych w regulaminie warunków, których naruszenie może skutkować naliczeniem kar a także natychmiastowym wypowiedzeniem niniejszej umowy w przypadku winy klienta oraz natychmiastowym wykwaterowaniu klienta z wynajmowanego apartamentu, bez możliwości zwrotu pieniędzy za niewykorzystany czas pobytu. Klient podpisując z obiektem umowę  w formie karty meldunkowej zgadza się na dobrowolne poddanie się karom zawartym w regulaminie, oraz potwierdza podpisem iż zapoznał się z regulaminem obiektu.

 

§1 Klauzula ogólna: 

 

  1. Pokój jest przeznaczony do pobytu osób wskazanych w rezerwacji i jest do dyspozycji Klienta od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.30 w dniu wyjazdu, niezwrócenie kluczy do godz. 10.30 w recepcji, skutkować będzie naliczeniem opłaty dodatkowej w wysokości 50 zł za każdą rozpoczętą godzinę.

  2. Zgodnie z regulaminem, Zarządca ma obowiązek wystawić fakturę VAT na życzenie Klienta, która obejmuje cały koszt usługi poniesiony przez Klienta. Jednakże, Klient jest zobowiązany do zgłoszenia swojej chęci otrzymania faktury VAT już w chwili dokonywania rezerwacji. Jest to ważne, ponieważ jeśli Klient nie zgłosi takiej prośby w trakcie rezerwacji, opłata zostanie uwzględniona na zwykłym paragonie (bez numeru NIP), a zgodnie z obowiązującym prawem nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT na podstawie takiego paragonu (bez numeru NIP firmy).

  3. Happyapart.pl zobowiązuje się do udzielenia Klientowi wszelkich niezbędnych informacji i wsparcia podczas trwania rezerwacji oraz pobytu w apartamencie. Klient może skontaktować się z obsługą klienta happyapart.pl, oraz osobiście stawić się w recepcji w razie potrzeby.

 

§2 Korzystanie z apartamentu:

 

  1. Życzenie przedłużenia pobytu należy jak najszybciej zgłosić w recepcji oraz uregulować płatność przed godziną 10:30. Obiekt uwzględnia przedłużenia w miarę posiadanej dostępności.

  2. Poza godzinami zameldowania Klienci mogą bezpłatnie pozostawić bagaż przy recepcji na własną odpowiedzialność. Wszelkie wartościowe rzeczy trzeba koniecznie zgłaszać w momencie pozostawienia bagażu. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zgubione rzeczy.

  3. Opłatę za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu przy odbiorze kluczy do apartamentu.

  4. Odbiór kluczy możliwy jest jedynie po wypełnieniu przez Gościa Umowy najmu/karty meldunkowej, okazaniu 2 dokumentów tożsamości (w tym 1 ze zdjęciem i adresem zamieszkania) oraz po wniesieniu pełnej opłaty za pobyt i depozytu w wysokości 300.00 zł - apartament, 100,00 zł-pilot od parkingu/karta.

  5. Wszelkie usterki powinny zostać zgłoszone do Recepcji w ciągu 2 godzin od momentu odbioru kluczy osobiście, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie.  

  6. HappyApartments  nie odpowiada za awarie i ich skutki niezależne od firmy.

W przypadku awarii windy, internetu lub telewizji usterka zostanie zgłoszona do dostawcy lub administracji budynku odpowiedzialnej za daną usługę lub przedmiot. W przypadku, gdy usterka jest niezależna od obiektu musimy oczekiwać na naprawę. 

  1. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie możliwość zmiany pokoju lub apartamentu na inny o tym samym standardzie lub lepszy.     

  2.  Klient ponosi materialną odpowiedzialność za swoich Gości oraz inne osoby przebywające w apartamencie, klucze oraz wyposażenie, z którego korzysta, ściany, instalacje wewnątrz mieszkania oraz wewnątrz i na zewnątrz budynku,  Za pozostawienie pokoju w stanie wskazującym na użytkowanie go w sposób niezgodny z regulaminem, może zostać pobrana dodatkowa opłata.

 

§3 Obowiązki Gościa i postanowienia dotyczące ewentualnych kary umownych:

  1. ORGANIZOWANIE IMPREZ ORAZ ZAKŁÓCANIE SPOKOJU INNYM MIESZKAŃCOM JEST ZABRONIONE - w przypadku naruszenia zasad regulaminu Obiekt zastrzega sobie prawo do wezwania ochrony lub Policji i natychmiastowego wykwaterowania osób je naruszających oraz obciążenia karą w wysokości do 2000 zł.

  2. W pokoju i częściach wspólnych obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 07:00 rano. W innych godzinach obowiązują Regulaminy wspólnoty lub zarządcy w danym budynku( między innymi zakaz puszczania głośnej muzyki, krzyków oraz wszelkich zakłóceń pobytu innych gości oraz mieszkańców. W godzinach ciszy nocnej nie mogą przebywać w Apartamencie osoby niezameldowane- dodatkowa opłata w wys. 200 zł/os./noc;

  3. W przypadku zakłócenia  spokojnego pobytu innych gości, naruszenia regulaminu co może skutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy wykwaterowaniem klienta z apartamentu bez możliwości  zwrotu pieniędzy.

  4. Naruszenie całkowitego ZAKAZU PALENIA skutkować będzie naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 500 zł.

  5. Niezwrócenie kluczy i karty magnetycznej / pilota i karty parkingowej – dodatkowa opłata w wysokości 300 zł/każdy.

  6. Do obowiązków Klienta należy również pozostawienie należytego porządku przed wyjazdem. Za pozostawienie apartamentu / pokoju w stanie wyraźnego nieporządku ZARZĄDCA naliczy opłatę w wysokości od 150,00 zł za dodatkowe sprzątanie.

  7. Interwencja policji, kara w wysokości 2000 zł za każdą interwencję.

  8. Gość oświadcza, że akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuję się przestrzegać zawartych w nim zapisów.



§4 Odpowiedzialność osoby wynajmującej:

 

  1. Wynajmujący nie jest odpowiedzialny za ewentualne pozostawione przedmioty w apartamencie przez gości.

  2. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne roszczenia wynikające z nieszczęśliwych wypadków podczas pobytu.

  3. Wynajmujący nie jest odpowiedzialny za ewentualne niedogodności, które mogą wystąpić podczas pobytu związane z pracami budowlanymi lub wykończeniowymi prowadzonymi na terenie obiektu.

  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia gościa, jeśli ten rażąco naruszył regulamin hotelu podczas poprzedniego pobytu, lub zakłócił spokój w hotelu swoim zachowaniem, tworząc ryzyko wyrządzenia szkody.

  5. Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia gościa, który:

  1.  nie posiada ważnego dowodu tożsamości i drugiego dokumentu (co najmniej jeden z adresem) lub nie chce okazać dokumentu,

  2.  odmawia uregulowania pełnej opłaty za pobyt podczas meldunku,

  3.  odmawia wpłacenia kaucji w gotówce lub dokonania preautoryzacji na swojej karcie kredytowej,

  4.  odmawia podania danych osób, które będą przebywały z nim w pokoju,

  5.  znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających,

  6.  zachowuje się niewłaściwie lub wulgarnie w stosunku do personelu lub innych gości,

  7.  podczas swojego poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin.

Noclegi Apartamenty Aparthotel w centrum Wrocławia

 

Recepcja:

Tel:  +48 794 498 998

  1. Wita Stwosza 15A / 3B (poziom -1), 50-148 Wrocław

Godziny otwarcia: 10:00 - 22:00

Rezerwuj taniej na naszej stronie: www.happyapart.pl