Regulamin obiektu
Regulamin dotyczy firm Happy Apart oraz Happy Estate sp. z o.o.
Regulamin precyzuje zasady, które obowiązują w przypadku rezerwacji i wynajmu apartamentów dostępnych w naszej firmie przez podmioty pośredniczące lub bezpośrednio w naszej firmie, telefonicznie, mailowo a także na stronie happyapart.pl. Klient, który rezerwuje apartament, jednocześnie akceptuje i zobowiązuje się przestrzegać niniejszy regulamin, który staje się integralną częścią umowy najmu apartamentu. W momencie zatwierdzenia rezerwacji formalnie zostaje zawarta umowa wynajmu między happyapart.pl a klientem, z uwzględnieniem ustalonych w regulaminie warunków, których naruszenie może skutkować naliczeniem kar a także natychmiastowym wypowiedzeniem niniejszej umowy w przypadku winy klienta oraz natychmiastowym wykwaterowaniu klienta z wynajmowanego apartamentu, bez możliwości zwrotu pieniędzy za niewykorzystany czas pobytu. Klient podpisując z obiektem umowę w formie karty meldunkowej zgadza się na dobrowolne poddanie się karom zawartym w regulaminie, oraz potwierdza podpisem iż zapoznał się z regulaminem obiektu.
§1 Klauzula ogólna:
-
Pokój jest przeznaczony do pobytu osób wskazanych w rezerwacji i jest do dyspozycji Klienta od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.30 w dniu wyjazdu, niezwrócenie kluczy do godz. 10.30 w recepcji, skutkować będzie naliczeniem opłaty dodatkowej w wysokości 50 zł za każdą rozpoczętą godzinę.
-
Zgodnie z regulaminem, Zarządca ma obowiązek wystawić fakturę VAT na życzenie Klienta, która obejmuje cały koszt usługi poniesiony przez Klienta. Jednakże, Klient jest zobowiązany do zgłoszenia swojej chęci otrzymania faktury VAT już w chwili dokonywania rezerwacji. Jest to ważne, ponieważ jeśli Klient nie zgłosi takiej prośby w trakcie rezerwacji, opłata zostanie uwzględniona na zwykłym paragonie (bez numeru NIP), a zgodnie z obowiązującym prawem nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT na podstawie takiego paragonu (bez numeru NIP firmy).
-
Happyapart.pl zobowiązuje się do udzielenia Klientowi wszelkich niezbędnych informacji i wsparcia podczas trwania rezerwacji oraz pobytu w apartamencie. Klient może skontaktować się z obsługą klienta happyapart.pl, oraz osobiście stawić się w recepcji w razie potrzeby.
§2 Korzystanie z apartamentu:
-
Życzenie przedłużenia pobytu należy jak najszybciej zgłosić w recepcji oraz uregulować płatność przed godziną 10:30. Obiekt uwzględnia przedłużenia w miarę posiadanej dostępności.
-
Poza godzinami zameldowania Klienci mogą bezpłatnie pozostawić bagaż przy recepcji na własną odpowiedzialność. Wszelkie wartościowe rzeczy trzeba koniecznie zgłaszać w momencie pozostawienia bagażu. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zgubione rzeczy.
-
Opłatę za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu przy odbiorze kluczy do apartamentu.
-
Odbiór kluczy możliwy jest jedynie po wypełnieniu przez Gościa Umowy najmu/karty meldunkowej, okazaniu 2 dokumentów tożsamości (w tym 1 ze zdjęciem i adresem zamieszkania) oraz po wniesieniu pełnej opłaty za pobyt i depozytu w wysokości 300.00 zł - apartament, 100,00 zł-pilot od parkingu/karta.
-
Wszelkie usterki powinny zostać zgłoszone do Recepcji w ciągu 2 godzin od momentu odbioru kluczy osobiście, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie.
-
HappyApartments nie odpowiada za awarie i ich skutki niezależne od firmy.
W przypadku awarii windy, internetu lub telewizji usterka zostanie zgłoszona do dostawcy lub administracji budynku odpowiedzialnej za daną usługę lub przedmiot. W przypadku, gdy usterka jest niezależna od obiektu musimy oczekiwać na naprawę.
-
W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie możliwość zmiany pokoju lub apartamentu na inny o tym samym standardzie lub lepszy.
-
Klient ponosi materialną odpowiedzialność za swoich Gości oraz inne osoby przebywające w apartamencie, klucze oraz wyposażenie, z którego korzysta, ściany, instalacje wewnątrz mieszkania oraz wewnątrz i na zewnątrz budynku, Za pozostawienie pokoju w stanie wskazującym na użytkowanie go w sposób niezgodny z regulaminem, może zostać pobrana dodatkowa opłata.
§3 Obowiązki Gościa i postanowienia dotyczące ewentualnych kary umownych:
-
ORGANIZOWANIE IMPREZ ORAZ ZAKŁÓCANIE SPOKOJU INNYM MIESZKAŃCOM JEST ZABRONIONE - w przypadku naruszenia zasad regulaminu Obiekt zastrzega sobie prawo do wezwania ochrony lub Policji i natychmiastowego wykwaterowania osób je naruszających oraz obciążenia karą w wysokości do 2000 zł.
-
W pokoju i częściach wspólnych obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 07:00 rano. W innych godzinach obowiązują Regulaminy wspólnoty lub zarządcy w danym budynku( między innymi zakaz puszczania głośnej muzyki, krzyków oraz wszelkich zakłóceń pobytu innych gości oraz mieszkańców. W godzinach ciszy nocnej nie mogą przebywać w Apartamencie osoby niezameldowane- dodatkowa opłata w wys. 200 zł/os./noc;
-
W przypadku zakłócenia spokojnego pobytu innych gości, naruszenia regulaminu co może skutkować natychmiastowym rozwiązaniem umowy wykwaterowaniem klienta z apartamentu bez możliwości zwrotu pieniędzy.
-
Naruszenie całkowitego ZAKAZU PALENIA skutkować będzie naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 500 zł.
-
Niezwrócenie kluczy i karty magnetycznej / pilota i karty parkingowej – dodatkowa opłata w wysokości 300 zł/każdy.
-
Do obowiązków Klienta należy również pozostawienie należytego porządku przed wyjazdem. Za pozostawienie apartamentu / pokoju w stanie wyraźnego nieporządku ZARZĄDCA naliczy opłatę w wysokości od 150,00 zł za dodatkowe sprzątanie.
-
Interwencja policji, kara w wysokości 2000 zł za każdą interwencję.
-
Gość oświadcza, że akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuję się przestrzegać zawartych w nim zapisów.
§4 Odpowiedzialność osoby wynajmującej:
-
Wynajmujący nie jest odpowiedzialny za ewentualne pozostawione przedmioty w apartamencie przez gości.
-
Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne roszczenia wynikające z nieszczęśliwych wypadków podczas pobytu.
-
Wynajmujący nie jest odpowiedzialny za ewentualne niedogodności, które mogą wystąpić podczas pobytu związane z pracami budowlanymi lub wykończeniowymi prowadzonymi na terenie obiektu.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia gościa, jeśli ten rażąco naruszył regulamin hotelu podczas poprzedniego pobytu, lub zakłócił spokój w hotelu swoim zachowaniem, tworząc ryzyko wyrządzenia szkody.
-
Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia gościa, który:
-
nie posiada ważnego dowodu tożsamości i drugiego dokumentu (co najmniej jeden z adresem) lub nie chce okazać dokumentu,
-
odmawia uregulowania pełnej opłaty za pobyt podczas meldunku,
-
odmawia wpłacenia kaucji w gotówce lub dokonania preautoryzacji na swojej karcie kredytowej,
-
odmawia podania danych osób, które będą przebywały z nim w pokoju,
-
znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających,
-
zachowuje się niewłaściwie lub wulgarnie w stosunku do personelu lub innych gości,
-
podczas swojego poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin.
Noclegi Apartamenty Aparthotel w centrum Wrocławia
Recepcja:
Tel: +48 794 498 998
- Wita Stwosza 15A / 3B (poziom -1), 50-148 Wrocław
Godziny otwarcia: 10:00 - 22:00
Rezerwuj taniej na naszej stronie: www.happyapart.pl